lørdag 24. oktober 2009

Årsmøte i Hordalang KrFU!

Årets fylkeslag for andre gong på rad hadde i dag årsmøte i øverste etasje på selveste rådhuset i Bergen. Med den fantastiske utsikten over byen som bakgrunn, holdt Rahim ein flott tale, og gav ledervervet over til neste mann i rekka, Vegard Ask. Rundt eit veldig stort, ovalt bord, høyrde vi på fleire interessante foredrag, før det spennande styrevalget kom i gang. Nestledarane vart ikke overraskande Rebekka Rossland og Erlend Kjærnsrød, mens styremedlemma som vart valgt var Marit Vassli, Emil André Erstad, Rebekka Fylling og Raid Ivar Dahl. Sjølv vart eg innstilt 5 vara, noko eg no er veldig stolt over, og etter eit 8 månadars langt engasjement i det eg vil seia er det beste partiet, er eg blitt med i fylkesstyret i Hordaland!

3 kommentarer:

  1. Flott blogginnlegg, Lene. :)

    Gleder meg til å jobbe med dere i styret framover. :)

    SvarSlett
  2. Stå på Lene!!! Så utrolig stolt av deg <3 Du kommer til å bli noe stort!!!!!!!!!!!!!!! Du er digg!!!

    SvarSlett
  3. Vegard: Takk! Gleder meg til det jeg også! :)

    Oda: Tusen takk! Skal prøve så godt jeg kan!

    SvarSlett